Emma Stenström

Alla inlägg den 11 november 2011

Av emma stenström - 11 november 2011 18:00

tänkte att jag skulle få igång det här med bloggningen igen, idag är det alltså den 11/11-2011, vilket inte sker ofta.

jag och johan satt på tyskan när vi  upptäckte att klockan även var 11:11, vi tyckte ju såklart att vi måste göra något roligt! Men.. finns det så mycket roligt att göra på en tyskalektion med en penna och ett papper, nej. 

så det fick bli en hederlig high five för oss då, men även detta var inte så bra för johan var så stark, vilket resulterade till att jag fick jätteont i handen.

jag ska fixa om min header för den är för smal just nu, men snart så är jag väll igång med bloggningen igen! eller..?


vi ser ju hur detta går, sitter just nu hos elin medans hon äter sen ska vi väll hitta på något roligt! 

nu ska jag fortsätta med det jag håller på med, alltså ingenting förutom att sitta vid datan och spela angry birds på telefonen.

         

några fina bilder från i somras, nu ska jag kika vidare, hejdå!      

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards