Emma Stenström

Alla inlägg under mars 2011

Av emma stenström - 27 mars 2011 01:19

min dag började ganska bra, grät hela morgonen, dock för att jag såg en jättebra film. drog sedan till elin, vi tände typ 1000 ljus, släckte alla lampor, drack cola och spelade kort = mys!

efter earth hour, drog jag och elin till ralle, där vi kollade en film, sedan drog vi till bussen och jag for hem. nu väntar jag på att flicka 2 ska ladda klart, hoppasden är lika bra som den första flicka!! 

nu ska jag sova, godnatt!    

Av emma stenström - 25 mars 2011 15:14

kollade alldeles nyss färdigt prom night, sjukt bra film! 

den handlar om en tjej som är helt normal, men sen blir hennes lärare kär i henne, en kväll går hon på bio med sin kompis, och när hon kommer hem hittar hon sin lillebror och sin pappa död. sedan gömmer hon sig under sängen för hon hör att han kommer. hon ser när han mördar hennes mamma, hon tror sen att hon har blivit av med honom, men det har hon verkligen inte.

väldigt kort och dålig beskrivning, men det jag vill få fram är att den är värd att se, för den är riktigt bra!

 


ska duscha strax, sedan äta, och sen bege mig mot elin för att umgås med henne, vet inte vad vi hittar på men nått kul blire väll!

Av emma stenström - 23 mars 2011 13:53

jaa, vad gör jag? jag sitter inne på mammas kontor och dricker varm oboy och spelar spel, hehe.. hon sitter på nått möte så sitter och väntar på att hon ska bli klar, sen ska vi på stan och kolla in lindex och kappahl, äntligen börjar gällivare utvecklas, wiiho!

på tal om ingenting så kan jag ju ta och berätta att våran klass ska gitta till luleå på nå teatergrejjs snart, och efter det.. SHOPPA!

det var egentligen bara för gymnasie elever, men för att våran klass har hållt på med nån teater på livsviktigt så frågade dom om vi vela komma, awesome!


nej, nu ska jag fortsätta dricka oboy (vilket förövrigt är sjukt gott!) och spela spel, hejdå!!

Av emma stenström - 21 mars 2011 14:55

fredag: chillade järnet med emil och elin, och jag hade allmänt damp, hehe.


lördag: gick på marknaden med elin, karro, ap och emil. senare på kvällen kom dom + ralle och emil till mig och vi kollade :

den var bra men riktigt läskig ibland.

vi kollade iaf den filmern, sen drog alla eftersom, sist kvar var ap och karro, vi satt och socialade ett tag. blev övertrött just innan dom skule gå, så dirr när jag la mig i sängen somnade jag , hihi    


söndag: drog på marnaden en sväng igen, sen var jag med ralle och andré , vi chillade somfan.


nu ska jag fortsätta nörda framför oth, hejdå!


Av emma stenström - 18 mars 2011 17:20

sitter hemma hos petra och spelar facebook spel och lyssnar musik medans elin och petra äter, vi skulle egentligen gå till marknaden en sväng, men vi orkar helt enkelt inte. nu ska jag fortsätta spela spel så skriver nog senare ikväll antar jag   

Av emma stenström - 17 mars 2011 20:20

                                                     

du är så bra umderbara granne, så otroligt bra.                                                                     

Av emma stenström - 17 mars 2011 17:51

pratade nyss med emilia och kom då på att jag kan skriva ett litet inlägg om henne. det här är en underbar vän som jag lärde känna genom min bror, haha.. 

inte nog med att emilia ser sjukt bra ut, hon är även en sjukt snäll person som jag litar på väldigt mycket, och även om vi bor 10 mil ifrån varandra och även om det kan ta sjukt länge mellan dom gånger vi pratar så vet jag att hon alltid finns där, och hon förstår mig väldigt bra. vi har upplevt mycket tillsammans och när jag fyller 16 ska jag följa med henne till hennes mamma i töre och gadda mig, emilia ska också göra färdigt sin tatuering då, och i samma veva ska vi fara till luleå stad och shoppa loss! 

emilia är en person som vill allas bästa och jag hoppas att jag aldrig behöver förlora henne som vän ! nu hinner jag inte skriva mer eftersom jag har bråttom, men slänger in en bild på oss

  

Av emma stenström - 15 mars 2011 18:16

ska hoppa i duschen och sedan vidare för att vara med rasmus, men först tänkte jag skriva lite snabbt. har blivit sjukt jävla emo, har suttit och läst mina inlägg, fyfan vad dom är deppiga, aja. 

igår fick jag iaf en stämgaffel till min gitarr, det var toppenbra!

taggar förövrigt mitt nationella prov i no imorgon, yeppyepp.

nu måste jag skynda mig !

  

jag saknar dig, mer än ord någonsin kommer att kunna beskriva. 

Ovido - Quiz & Flashcards