Emma Stenström

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

r.i.p min kära mobiltelefon..

Av emma stenström - 17 augusti 2011 13:38

som sagt, igår lyckades jag tappa min telefon i toaletten, så nu funkar inte touchen så jag vet inte vad jag ska göra.....

men min storebror var riktigt snäll och sa natt jag skulle ta hans gamla mobiltelefon, så det blir nog bra! 

just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och skjutsa mig till jakob så jag kan ta epan.

ska på stan en sväng med elin oxå


känner att det här inlågget blev lite hur som helst men skitsamma, ska iaf på middag hos rasmus syster halv 6 sen ska jag kanske på fotbolssträningen, det beroro på hur mina knän känner sig. 

sen ikväll ska iaf jag och elin dra ett film maraton/lan at my place, så det kommer att bli riktigt awesome !


nu har jag inte tid längre med det här, så jag skriver senare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma stenström - 16 november 2011 09:10

har bytt blogg till devote.se så om ni vill läsa den andra så finns den här!  www.emmaastenstrom.devote.se ...

Av emma stenström - 15 november 2011 10:49

     

Av emma stenström - 11 november 2011 18:00

tänkte att jag skulle få igång det här med bloggningen igen, idag är det alltså den 11/11-2011, vilket inte sker ofta. jag och johan satt på tyskan när vi  upptäckte att klockan även var 11:11, vi tyckte ju såklart att vi måste göra något roligt! M...

Av emma stenström - 25 augusti 2011 18:11

orkar inte skriva om igår, pallar inte förklara vad som hände så skitsamma.  håller på att byta om inför träningen just nu, så ska alldeles strax dit, men tänkte lägga upp en söt vide som jag såg på elins blogg  ...

Av emma stenström - 24 augusti 2011 17:48

höll för ett tag sedan på att vara med om en bilolycka, med 3 bilar, bara för att en idiot inte kunde vänta i 10 sekunder med att köra om mig.    orkar inte skriva just nu, för är fortfarande helt skakis.  ...

Ovido - Quiz & Flashcards