Emma Stenström

Alla inlägg under november 2010

Av emma stenström - 30 november 2010 21:32

ska alldeles strax gå och lägga mig, ska bara skriva här och äta nått. 

har somnat idag på mammas jobb, så trött är jag. ja.

sitter och socialar med p-ontus just nu, han förstår mig väldigt bra, fast jag är störd i huvudet och allmänt cepe.

helt seriöst jag hatar det här, är trött hela tiden, det är vintern, den gör mig deprimerad. jag vill bara gå i idé och komma fram till våren. hade vart fett skönt.

nej, nu ska vi inte deppa!

vi bestämde vårat skoltryck till våra tröjor, och säger en sak. dom kommer vara fett nice ! 

fick iaf den jag röstade på, hehehehe...

nu håller jag på att somna, så hejdå

Av emma stenström - 29 november 2010 18:04

läste på din blogg, och jo jag ska spela med mig, vi kommer va så jävla grymma !

dock så måste jag lära mig låten först, men vi får snacka med kallander sen så får han visa oss hur vi ska göra, så kan vi träna .  

låter det bra?   

Av emma stenström - 29 november 2010 17:47

hejhej! 

sitter och lyssnar på låten vi ska sjunga på julavslutningen, jag och några andra härliga brudar!!   

hade aldrig hört låten föränn idag då sanna visade den, riktigt gullig och julig låt om nån frågar mig   

intressanta saker jag skriver om yappyapp! 

och nu ska jag faktistk ta och lära mig spela gitarr och keyboard, annars känns det fett ovärt att ha dom här hemma, så nu blire skärpning !!

kan slänga in låten, sen ska jag försöka stämma min gitarr 

men nu ska jag ta och kila, så skriver väll mest troligt senare eller så, hehe hejdå

Av emma stenström - 28 november 2010 22:34

är vad jag behöver just nu. kom hem för inte alls längesen och fryser som ett psyk.

har iaf varit i gve med elin, ap och karro. skratt och roligheter som vanligt med dom här brudarna. dock så velade jag inte ha ett visst samtal menmen.

nu orkar jag inte skriva nåmer, så ska krypa under mitt varma duntäcke och kolla scrubs. 

heeeeeejjjjjjddddååååååå! 

Av emma stenström - 28 november 2010 14:47

sitter och smsar med karro just nu, och är fortfarande fett irriterad för det som hände igår, blev lite tjorv, tårar, skrik, bråk osv. menmen så äre. tur att jag hade elin, karro och ap där iaf, annars hade det inte varit roligt. då hade jag nog kokat sönder av ilska! 

det löste sig iaf till slut med många om och men. idiot alltså. förstör en del av min lördag som kunde ha bestått av skratt istället för det jag skrev där uppe.

så nu ska jag börja packa upp mina kartonger, hehe... snabb jag är yeyye !!(y)

i december kommer hyllrona jag beställt oxå, längtar !!!!

men nu ska jag börja packa upp så jag blir klar nån gång 

Av emma stenström - 27 november 2010 14:47

den här lördagsförmiddagen har varit fett seg, har legat framför tv:n hela dagen. ska alldeles strax hoppa i duschen och börja göra mig i ordning, men först tänkte jag skriva lite hära.

gårdagen spenderades med några coola people, dock nån jobbig jävel oxå menmen.

vi kollade film å sånt, sen skjutsade min käre bror och hans tjej hem mig.

jag la mig i sängen och slocknade nästan direkt.

den här vackra lördagen kommer att spenderas med mina fina vänner karro, ap och elin  

vet fortfarande inte vad kvällen har att erbjuda, men känner jag dom här brudarna rätt så kommer kvällen bestå av mycket skratt och roligheter 

nu ska jag slita mig från datan och hoppa i duschen. sååå, hejdå   

Av emma stenström - 25 november 2010 18:08

kollade just färdigt american history X, och sitter just nu och störtbölar. vad var det jag sa?

sjukt jävla bra film, men fan vad sorglig den var.. seriöst..

nä hojj, nu ska jag gå och äta, sen hoppa i duschen

puss!

Av emma stenström - 25 november 2010 16:28

ligger i sängen och kollar american history X, känner på mig att jag kommer att störtböla till den här filmen för den är fett saaad, aja. hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards