Emma Stenström

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

varför jag inte flyttar

Av emma stenström - 10 augusti 2011 15:03

det är många som frågat varför jag inte ska flytta och tänkte att jag berättar en del här istället så får man läsa det om man vill veta. 


när jag valde enp i luleå så valde jag det bara som en kul grej, tänkte att det skulle bli roligt att få bo själv och kunna göra vad man vill och kunna gå och shoppa typ varje dag. jag visste ju redan att ekonomi i gällivare var samma sak, men tänkte mer på att jag skulle kunna shoppa, bo själv, äta vad jag ville, köpa vad jag ville. och även om jag flyttat så hade jag inte kunnat göra det, eftersom alla pengar gått åt till mat, hyra, osv.  


(och man kan faktiskt beställa kläder, köpa och äta vad man vill här också)


först tänkte jag att gud vad roligt, men sen när jag började tänka att det var så nära så har jag inte alls känt någon glädje i det, jag har bara tänkt på hur tråkigt jag kommer ha när jag bor själv och hur ensam jag kommer att bli osv.


och när jag bara har gråtit så fort jag tänkt på flytten kom jag och mamma fram till att det är bäst om jag stannar. 


så nu vet ni en del av varför jag inte ska flytta, tänker inte skriva allt, eftersom alla inte behöver veta allt om mig. 


nu ska jag fortsätta sitta här och chilla, sen ska jag fara och gratta elin, hejdå !

 
 
emilia

emilia

10 augusti 2011 15:28

Synd att du känner så, men tack gode gud att du stannar, tycker redan att du är alldeles för långt bort från mig! saknar dig massor min vän, du vet att du är välkommen hit när du vill :)

puss på dig / din vän från kiruna

http://adermalms.webblogg.se

 
melinda

melinda

10 augusti 2011 23:13

så kommer du gå ekonomi i gällivare då ist? :o
och hurru, äru sugen på en shoppingdag så kan du alltid kontakta mig, för inte skulle det vara helt fel att fara till luleå någon dag och shoppa, istället för att bara klicka omkring på internet, jag menar.. en tågresa till luleå är ju inte speciellt långt & varför inte försöka få upp kontakten igen?

http://melinda.bloggplatsen.se

 
melinda

melinda

13 augusti 2011 13:02

haha på något sätt har jag lyckats länka fel blogg..

http://melindagundmalm.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma stenström - 16 november 2011 09:10

har bytt blogg till devote.se så om ni vill läsa den andra så finns den här!  www.emmaastenstrom.devote.se ...

Av emma stenström - 15 november 2011 10:49

     

Av emma stenström - 11 november 2011 18:00

tänkte att jag skulle få igång det här med bloggningen igen, idag är det alltså den 11/11-2011, vilket inte sker ofta. jag och johan satt på tyskan när vi  upptäckte att klockan även var 11:11, vi tyckte ju såklart att vi måste göra något roligt! M...

Av emma stenström - 25 augusti 2011 18:11

orkar inte skriva om igår, pallar inte förklara vad som hände så skitsamma.  håller på att byta om inför träningen just nu, så ska alldeles strax dit, men tänkte lägga upp en söt vide som jag såg på elins blogg  ...

Av emma stenström - 24 augusti 2011 17:48

höll för ett tag sedan på att vara med om en bilolycka, med 3 bilar, bara för att en idiot inte kunde vänta i 10 sekunder med att köra om mig.    orkar inte skriva just nu, för är fortfarande helt skakis.  ...

Ovido - Quiz & Flashcards