Emma Stenström

Alla inlägg under juli 2010

Av emma stenström - 29 juli 2010 15:58

jag älskar dig   

   

21/12-1995 - 27/1-2010

vila i frid hjärtat

jag saknar dig.

Av emma stenström - 25 juli 2010 18:37

sitter just nu på bussen på väg till södertälje, har som sagt varit en vecka hemma hos ylva. vi har haft grymt kul, bland annat tältat osvosv, men berättar mer sen, nu är jag påväg till mina andra kusiner som jag ska sova hos en natt, sen ska jag ta flyget hem till gulliga gällivare imorgon , fan vad jag längtar ! kanske blir pdol iaf, mamma vill att jag ska dit, varför vet jag inte.. hon är ju som hon blev, men aja. skriver mer sen för har typ inget batteri på datan pusstja ! :*

btw. nån som  har lust att göra om min blogg, please?

Av emma stenström - 17 juli 2010 19:53

just nu sitter jag i mitt hotellrum, ska snart lägga mig och kolla tv tror jag för börjar bli trött. vet klockan är typ 8 men jag klev upp 7 imorse för att hinna iväg. imorgon far vi till linköping och får äntligen träffa min saknade storasyster ylva!! 

idag har jag inte gjort mycket alls, åkt bil typ hela dagen, sen ckeckade vi in på hotellet hära. och kjell överraskade (stavning) mig med ett eget hotellrum, tack! rummet grymt fint och det är sjukt skönt att vara själv faktiskt. sen drog vi till en båt och åt middag, grymt mysigt !:)

ska nog ta och äta lite frukt, eller springa ner och köpa nått. pusshejss :)

Av emma stenström - 16 juli 2010 19:16

har inte uppdaterat mycket alls men det är sommarlov så ni får leva med det :),

kan berätta om min vecka lite snabbt

söndag: kom hem från norge, var med elin när jag kom hem.

måndag: var och badade med elin, pontus, andré och massa fler. grymt kul iaf:)

tidag:  gjorde ett till hål i örat, for och solade med julia och fanny, sedan for vi hem till julia och åt sen for vi och badade, dit kom pontus och kollade på, sen drog jag hem och böt om sen for jag till elin.

onsdag: for och badade med elin, sanna, pontus, andré, lillis, jacke, martin, johan och massa fler. efter det drog vi till sandviken för att grilla och värma oss. for och åkte moppe med pontus en sväng. och det gör  jag inte om ! iaf inte på den moppen (a)

grymt kul dag/kväll iaf, dock slutade kvällen inte så bra. mina nycklar försvann och blev lite tjorv dära.

torsdag: for och hämtade mina saker + min hamster ifrån pappa, fick ett par skor av sussi :), sen drog jag hem till mamma och lämnade sakerna, var med elin innan hon skulle åka och vi for och handlade lite snabbt. när jag kom hem gjorde jag inte alls mycket. lillis, pontus, jacke och andré ringde och sa att dom hittat mina nycklar och snälla som dom är kom dom med dom till mig, tack ! :)<3

efter det gjorde jag ingenting alls, städade lite, haha. sen kom mamma och lämnade sina saker som sedan begav sig till klasse för att sova där. senare mot kvällen kom jakob och elin hit. jag skulle egentligen vaka med pontus och johan. men vi alla 3 skulle bara "vila" lite. så jag somnade till typ 1 då elin ringde mig och vi snackade lite grann. måste erkänna att jag kommer sakna elin och väran sjuka humor, har ju faktiskt umgåtts med henne typ hela sommarlovet.

senare ska jag vara med julia och fanny. väntar bara på att julia ska smsa.

nu ska jag slänga in det sista i resväskan, kom på att jag hade glömt lite, för imorgon bär det av till linköping !!  

ha det så bra i den här byn !   

Av emma stenström - 9 juli 2010 23:52

sitter i norge hära, ska kika fiilm nu så skriver nån dag när jag har tid och ork. och på tal om bildbombem så kommer den sen :)

pousss!

Av emma stenström - 6 juli 2010 16:27

sitterhär i norge, dom har äntligen fixat internet, så nu kan jag vara lite social iaf.. 

den här stugan är fett läskig, för jag, jaob och elin kollade film så lega jakob i sängen och skulle vända på sig, då fick han ett feting stort rivmärke på ryggen.. grymt läskigt. men tillslut somnade jag. idag tog jag jakob och elin bilen till stan medans pappa å dom skulle fiska, och kände mig inte så sugen på det. men nu ska jag ta och sociala lite hära så lär uppdatera nån annan dag. pussss :)

Av emma stenström - 4 juli 2010 03:40

sitter här hos emilia och båda nördar framför varsin data, haha. ;)

har i alla fall haft grymt kul i helg, med massor av gulliga och snälla människor, kommer faktiskt sakna dom, för vi skrattade nog hela tiden vi var med varann, :)

aja, tänkte slänga in en bildbomb sen, men det får bli när jag har ork och lust, för nu har jag varken något utav det. så det här blev ett väldigt onödigt inlägg, men nu ska jga snacka med emilia och så ser vi vad vi hittar på. pussen !

Av emma stenström - 2 juli 2010 02:46

ska sova snart, för imorgon ska jag på kirunafestivalen med denna snygging   och några av hennes kompisar, taggataggatagga! :)


igår gjorde jag inte alls mycket, for till elin vid 9 och vid 10 skjutsade mamma upp oss till malmberget, där var vi och grillade med en massa folk. grymt kul kväll med mycket skratt och så, kvällen slutade dock inte lika bra, med poliser som kom osv. men ja.. så kan det gå, när vi hade snacka klart så gick jag och elin till jakob och elin ,, så åkte vi hem med dom. elin hämtade lite saker, och jakob och elin tog filmer av mig, sen följde jag med till elin för att hämta min laddare som jakob aldrig tog med ! aja, nu ska jag sova, för ska upp grymt tidigt och fixa mig, för ska dirren till stan efter att ha plockat upp emilia. pussen :)

Ovido - Quiz & Flashcards