Emma Stenström

Alla inlägg under maj 2010

Av emma stenström - 31 maj 2010 22:45

blev ingen skola för mig idag , hade ont i huvet när jag vaknade så sov vidare tills typ halv 10 eller nått. efter det tog jag det bara lungt, duschade åså, sen halv 6 for jag till nunis för jag skulle köra upp med moppen, men det gick ju som det gick . fick vänta i 3 timmar. fyfan vad sur jag var kan jag ju bara tilläga, fick inte köra upp tidigare  eftersom att dom inte hittade mig i listan   , fattar inte, dom skrev ju fan upp mig. gaah !

nejmen, nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla jersey shore,

natti!  

Av emma stenström - 27 maj 2010 22:10

och det är jag inte taggad för, hatar begravningar. så jävla jobbigt..


tänkte skriva ett litet inlägg innan jag tar och lägger mig, för måste upp typ 8 (?) och kan verkligen inte försova mig för ska hinna fixa mig och allt innan begravningen som börjar klockan 10, så det blir alltså ingen skola för mig imorgon.

skoldan gick rätt så fort för mig iaf, gick på no:n på morgonen, sen begav jag mig till frissan klockan 9, var där till typ 11-12 eller nått. for hem och åt, sen tillbaka till skolan för 3 lektioner. sen for jag och köpte kläder som jag ska ha på begravningen, sen hem, har inte gjort nånting alls, kanske man ska ta och göra tyska läxan, ÄLSKAR tyska !! :D

nej, jag ska lägga mig i sängen och kika en film tills jag somnar.

godnatt ! :)

Av emma stenström - 26 maj 2010 14:27

kom hem för ett tag sen, dagen gick rätt så snabbt, sista lektionen hade vi kondistest. fyfan, kunde knappt andas när jag kom fram. har ännu tungt å andas, haha.. bra kondis;)

klarade iaf det på 10.55 så är nöjd, velade bara få bättre än min förra tid på 12.00 min så, nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag dra på moppekurs,

pusstjaoo

Av emma stenström - 25 maj 2010 18:47

flyttar i oktober.


igår gjorde jag ingenting alls, klepp mammas hår och sprejade hennes utväxt med nån blondsprej som hon velade prova.


just nu sitter jag med en ansiktsmask i ansiktet. ska nog stoppa in en inpackning i håret sen om jag orkar, ska ta och färga mitt hår. vilken färg vet jag inte, vill bara ha nått häftigt.. inte för att jag hade vågat färga typ rosa, rött eller nått sånt, men vill bara h nått annat..


btw, angående kommentaren i förra inlägget. jag ska börja blogga mer, men just nu har jag inte nånting att skriva om

det här inlägget blev fuckat och bara allmänt udda, så nu drar jag innan juag skriver nått annat cp.

Av emma stenström - 15 maj 2010 02:41

fyfan, det här är den värsta åskan jag någonsin varit med om, får panik. har tydligen alltid varit rädd för åska (?), seriöst, jag skakar !!!

gaaaah, jävla åska!

nej, ska slå på en film och försöka att inte se eller höra åskan, men lycka till med det. lär inte slappna av på hela natten.  

Av emma stenström - 9 maj 2010 22:34

nu har jag tagit bort alla mina inlägg och ska börja om helt med min blogg. vill bara säga några saker innan jag stänger av datan.

det här är MIN blogg och jag skriver hur/vad och när jag vill, och den som inte vill se behöver heller inte läsa. okej ?

bra att alla förstår !

puss! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards