Emma Stenström

Alla inlägg under augusti 2010

Av emma stenström - 31 augusti 2010 00:26

har just packat klart allt, nu ska jga sova för blir upp tidigt på morgonen, för imorgon bär det av till norge för att fjällvandra med klassen, kommer ha fett kul ! 

aja, god natt !

Av emma stenström - 30 augusti 2010 17:36

blev nominerad av amanda. så varsågod:

- Dem som blir nominerad måste skriva ett inlägg på sin egna blogg.
- I det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- Och nominera 7 andra bloggare.

7 fakta om mig:

1. När jag blir riktigt arg så börjar jag att grina, även om jag inte är ledsen alls.
2. Jag lyckas oftast med det omöjliga.
3. Jag har världens bästa vänner, utan dom hade jag nog inte varit vars jag är idag.
4. Jag städar ofta när jag är själv hemma. normalt, men kan städa bättre om jag är själv, utan att någon gnäller.
5. Jag älskar att åka bil, håller alltid på att somna när jag gör det.
6. Jag vill ha en epa grymt mycket.
7. Jag vill flytta till luleå.

Jag nominerar:

Julia Sannelind

Sanna Köhler

Elin Jatko

Fanny Nyberg

Emma Eriksson

Sanna Härstedt

Louise Olofsson

Av emma stenström - 29 augusti 2010 15:01

nu far jag till mamma och provar stormköket , kan ju vara bra att veta hur man gör med det när vi är i fjällen osvosv. sanna sa nyss att det hade snöat där vars vi skulle gå, jag kommer frysa ihjäl. ingen tvekan om saken alltså. nu måste jag skynda mig för pappa väntar. puss!

Av emma stenström - 29 augusti 2010 12:26

god morgon! eller ja, vaknade typ halv 11 men ändå. Gårdagen blev riktigt trevlig, for till johan vid 9 (?) där chillade vi jäärnet, sen började vi kolla fredag den 13e, och någon var liiiiite rädd *hosthost*  . nej nu ska jag inte vara sån för jag var också rädd, har redan sett filmen men nog om det. Idag blire att vara med emma, sann och julia och planera lite inför fjällturen vi ska på den här tisdagen  , det taggar vi ! kommer bli g to the rymt. mer vet jag inte om min dag. så skriver väll sen eller nått. 

  

Av emma stenström - 28 augusti 2010 11:52

som sagt skulle jag fara på kräftskiva idag. men sussi hittade inga kräftor. men det blir nog kul iaf. 

gårdagen spenderades men bland annat, pontus, johan, elin och många fler. det var riktigt roligt iaf, vad gjorde vi (?) vi chillade såklart! nejmen, blir väll att spendera dagen med samma personer som igår antar jag ? aja, vad som än händer så ska jag ha kul ! 

nu ska jag duscha så säger hejdå här.

Av emma stenström - 27 augusti 2010 17:18

sitter och lyssnar musik och chillar, slutade skolan redan 12, grymt skönt. jag har suttit och nötit en låt i flera dagar, ÄLSKAR den! så grymt bra. ska bege mig till elin nu för vi ska på thai och äta. senare har jag ingen aning om vad som händer. umgås med nå folk antar jag. imorgon blire kräftskiva!! fyfan vad jag älskar kräftor !! (Y) var på kräftskiva i onsdags oxå ;), hehe buuusigt . 

den här låten kan jag inte få ur skallen !

Av emma stenström - 23 augusti 2010 12:03

första dagen i skolan avklarad. vi gjorde inte ett piss fick bara nå papper. och typ träffa nån tjej som skulle börja i våran klass. mer än så var det inte. och nästa tisdag gittar man till typ norge och vad det nu var för en fjälltur med klassen, kan nog bli grymt kul ! synd bara att man fick ett dåligt schema.. INGEN jävla sovmorgon... aja, nu ska jag kolla tv. pusspuss

Av emma stenström - 20 augusti 2010 02:28

dagen spenderades med elin ! vi har inte gjort så mycket, socialat med massa folk och vart och grillat en sväng. fasst drog hem ganska tidigt eftersom pappa skulle sova.. sen gjorde jag väll inte så mycket, snackat med massa folk. är helt chockad över att danne, amanda, jonas och maja har klarat sig så grymt bra med tanke på hur epan ser ut. helt chockad.. tur att dom klarade sig iaf! nu ska jag kika ronny och ragge och sen sova. pusspuss!

Ovido - Quiz & Flashcards