Emma Stenström

Alla inlägg under januari 2011

Av emma stenström - 30 januari 2011 23:15

ska berätta snabbt om min helg innan jag går och sover.


fredag: chillade bara, jag, min bror och hans tjej lagade middag, sen satt vi bara och chillade å kolla tv å sånt, sen vid 9 gick jag och mötte elin från bussen, sen följde vi med martin honom en bit hem. sen kollade vi bara film och fettade oss


lördag: chillade återigen med elin, skulle dra till ap där det var en massa folk, men när jag och elin hade gått typ halva vägen och sku ringa och säga att dom skulle gå och öppna porten så gick det inte, för det var nå damp med halebop. så drog hem till elin igen och chillade.


söndag: har bara tagit det lugnt och pluggat, först idag vid 4-5 tiden har min telefon börjat funka igen :s


nu ska jag lägga mig och kolla film, imorgon ska jag och johan leda en gympalektion för 4:orna, sen ska jag umgås med ralle,


godnatt!

Av emma stenström - 30 januari 2011 01:04

var med elin idag, vi skulle egentlige dra till ap och hänga med massa fräna, men det gick inte , eftersom halebop bestämde sig för att sluta fungera, så har inte gått att ringa eller smsa på typ 3 timmar, blir galen på sånt här!!


nej, godnatt!

Av emma stenström - 28 januari 2011 15:42

eftersom min blogg dampade och vägrade lägga in det här inlägget igår, så lägger jag in det idag.


1 år.. sedan jag fick det där samtalet, 1 år sen jag fick reda på att du var borta.. för alltid.. 

jag kände mig och känner mig fortfarande så sjukt tom, ingen känsla kan beskriva det jag kände, och det jag fortfarande gör utan dig. 

jag tror inte att du förstod vilken saknad du skulle lämna efter dig..

det är först nu jag verkligen börjat förstå att du är borta.. att du aldrig mer kommer tillbaka. och att veta att jag aldrig någonsin kommer att få höra ditt skratt eller se dig le, det gör ont. det gör så sjukt ont. 

det går inte att ändra på det som skett, det vet jag nu.

men jag hade fortfarande gjort vad som helst för att få se dig en sista gång, höra ditt skratt, säga hejdå..

du var en stor del av mitt liv, och den delen tog du med dig när du försvann.

hittade den här bilden på din bilddagbok, det är jag som ska säga tack.

tack för alla gånger du funnits där för mig när det varit svårt, tack för att du har varit en del i mitt liv, tack för att du alltid har lyst upp mina dagar, tack för alla fina minnen.. 

även om du inte finns kvar, så kommer alltid minnena att finnas..

                       

jag saknar dig, sjukt mycket..

21/12-1995 - 27/1-2010, vila i frid finaste vän, jag älskar dig   

det går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar dig, vi syns, även om det är långt kvar ännu..


Som leendet bytes i skälvande tår 
så växlar våra liv några jordiska år.
Ibland lekte tanken i solljuset fri,
ibland kommer natt svarta skuggor förbi.
Då slutar en saga 
då somnar en vind, 
och allt blir så stilla 
som tårar mot kind


lägger till en fin text som jag tycker passar in..



Av emma stenström - 27 januari 2011 23:43

dagen började med att man for mot luleå klockan 8, väl där for jag, karro, johanna och karros mamma och checkade in gymnasiet , en rundtur med rektorn och sedan berättade han lite om skolan, den verkar awesome, blir det, jag, karro och johanna kommer att göra luleå osäkert!!

sedan blev det några timmar på stan innan vi begav oss hem till anton och käkade, efter det så drog vi ut på raggen i kalles epa, alltså 5 pers. och jag fick ligga på baslådan, vilket inte var så toppen eftersom det gjorde ganska ont i kroppen efteråt, hehe men det är smällar man får ta för det var fett kul !!

efter mycket skratt så började vi bege oss hemmåt mot gällivare. 

när jag vart hemma ett tag så kom ralle, vi kollade twilight och socialade med min mamma och klasse,. hahaha , och ja, normal familj har man ju..


imorgon blire klockan 8 på energigymnasiet, nice!


nu ska jag soova, godnatt

Av emma stenström - 26 januari 2011 18:29

var alldeles precis inne på den där sidan och provade söka nå gymnasium för att se hur man gjorde.


sitter just nu och lyssnar musik och snackar med ida om allt mellan himmel och jord.


har inte alls något att skriva om, jag har inget intressant att säga, så skriver mer sen. 


btw, TAGGAR LULEÅ IMORGON MED 2 SJUKT GRYMMA BRUDAR!

.

Av emma stenström - 25 januari 2011 23:30

är fett trött så tänkte bara berätta lite om min dag, gårdagen var väll inte sås speciellt händelserik  så den skippar vi.

idag har jag verkligen varit på damp humör.. varför vet jag inte, men har mina dagar!

var iaf i skolan som vanligt, efter det drog jag snabbt hem och duschade sen vidare mot stan med pappa för att köpa en present till sussi som fyller år idag,

grattis till henne!!  

sen drog jag hem till pappa, plattade håret, åt och firade sussi, sen for jag hemmåt och satt och kikade tv ett tag, sen ringde ralle så drog och var med han en sväng.

kom hem för ett tag sen, och håller på att somna på tangentbordet, och jaa.. jag vet att jag uppdaterar alldeles för ofta, men det ska bli ändring  på det!!  


godnatt!!

Av emma stenström - 25 januari 2011 11:57

sitter i skolan och jobbar om.. Bangladesh, nice!

nejmen på torsdag gittar jag, karro och johanna till luleå, det taggas somfan !

nu ska jag fortsätta sitta här och sociala, sen gå och käka, puss!

Av emma stenström - 23 januari 2011 23:30

just nu mår jag.. illa..

har som sagt varit stuga i helg, hade inge internet så har vart fett me off.

iaf, jag och elin drog dit på fredag och det vi gjort i stugan har varit, ätit - sovit - ätit ännu mer.. 

vi har ätit hela helgen, så jag mår sjukt illa just nu, så ska lägga mig i sängen, dricka loka och försöka somna om det går. lär inte bli nån skola imorgon om jag mår såhär iaf.

godnatt!!

Ovido - Quiz & Flashcards