Emma Stenström

Alla inlägg under oktober 2010

Av emma stenström - 29 oktober 2010 20:53

sitter hemma hos elin och lyssnar musik medans hon fixar sig, vilket verkar gå ganska snabbt idag   

aja, vi ska iaf vara med karro och ap, mer vet jag inte. kommer att bli lika awesome som vanligt ! 

nu ska jag fortsätta kolla lägetfacebook, sen gittar vi och är med karro och ap   

pussssss  

Av emma stenström - 29 oktober 2010 15:54

Lovar du att vara ärlig? yies
Du heter: Svea Emma Björkman Stenström

Smeknamn: emma?
Låt som när du är ledsen sörjer till?: olika
Beroende av: cola
Vem behöver du mest just nu: nu syftar jag på folk som inte bor i gällivare: ylva, lovisa och therese, för dom är så in i helvete saknade!
Vad tror folk om dig? ingen aning
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? inget? vet inte
Vad säger du för att imponera på någon? inge
Hur imponerar man på dig? hmm.. man imponerar på mig om man är gullig och snäll, och om man inte gör som alla andra :)
Brukar du skratta för dig själv? haha ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jo det får vi göra ;)
Var bor du? Malmberget
Trivs du där: ibland
Äger du några converse: Jo
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nej
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: mjölk typ
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: att komma in på frisörlinjen
Hur svarar du i mobilen: hej, ellernått
Vem ringde du senast? Niklas Ahnqvist
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag hinner inte
Antal timmar sömn inatt: ingen aning
Sov du ensam: japp
Brukar du komma i tid: Jodå
När mår du bra: när jag är med folk jag bryr mig om
När blev du fotad senast: typ i förrgår eller nått
Hur känner du dig nu: ganska bra
Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller rosa
Vad tycker du om fötter: usch
Vad saknar du: ellinor, ylva, therese, lovisa och sommaren
Hade du en bra kväll igår: jajjemen
Favorit dryck på morgonen: juice eller oboy
Rakar du benen: jopp
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött
Är du blyg? haha, nej inte så värst

Sysslar du med någon idrott: nepp
Vill du hellre ha mail än brev:brev är roligare   
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nepp
Har du spytt offentligt: jojjemen
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vet inte
Är du nöjd med ditt liv: oftast
Är du bortskämd: men nej
Vad gör du i morgon: vet inte
Vad är det värsta du vet? idioter, och folk som snackar skit hela tiden
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte, 
Vad längtar du till? min kära lilla skoooter   
Har du bra vänner och äkta vänskap? jojjemen ! 
Vad använder du för shampoo? nå frissaschampo
Vad är det finaste du fått? har fått mycket fina saker
En speciell dag du minns: massa
Hur gammal är du: 15
Tycker du om någon just nu: tror inte det, nje
Om fem månader: så har jag sökt till ett gymnasium och förhoppningsvis fått mitt prelemenera (?)svar
Du samlar på: vet inte
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: elin/pontus eller ylva
Gillar du golf: ibland, när jag vinner!   
Vilken tid gick du upp idag: 07:30
Har du sovit i din egna säng inatt: jopp
Har du strumpor på dig nu: jojjemen
Är det okej att gråta: menja
När grät du senast: nån dag sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppat, och farit utomlands
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: men ne
När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika
Har du piercing: japp, läppen och naveln
Vill du gifta dig: om jag hittar det rätta
Vill du ha barn: säkert nån dag, men inte nu
Solar du ofta: nepp
Är du bra på att laga mat: JA!!
Är du flygrädd: somfan..
Hur vig är du: inte alls
Är du musikalisk? haha beror väll på hur man ser på det, sjunger jävligt ofta. men vettefan om man kan kalla det musikalisk med tanke på hur det låter
Vad dricker du helst när du är törstig: olika
Vilken är din favoritglass: b&j
Tror du på ett liv efter döden: jag tror att nått händer efter döden, men vad vet jag inte
Tycker du om sushi: Vet inte
Vad äter du helst när du ser på film: olika
Bor dina föräldrar tillsammans: nepp
Har du tandläkarskräck: men nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: grå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jo
Biter du på naglarna: nej!
Röker du: nepp
Hur ofta tränar/motionerar du: alldeles för sällan
Senaste låt du hörde: reprogram my heart - linda teodosiu

Av emma stenström - 28 oktober 2010 18:56

ligger i sängen och lyssnar musik.  

har fett chill prao för alla som redan inte förstått det. 

aja, jag har grymt ont i magen så är inte alls taggad på att vara social härva?

nej, jag är typ nere eller nått. så skriver sen. 

Av emma stenström - 28 oktober 2010 11:54

det var längesen jag skrev hära, men senare ska ni få en bildbomb och lite text. det lovar jag .

är hemma på lunch från praoen nu så ska snart kila tillbaka dit, vi hörs !

Av emma stenström - 24 oktober 2010 18:53

sitter och dunkar music och väntar på att mina kära vän karolina wennström ska äta klart   

vi ska väll hitta på nått roligt såklart !  

haha hojj, jag har riktigt roligt med dom hära smilisarna !

nu ska jag ta och texta karro och se om hon är klar snart   

pusssss  

Av emma stenström - 24 oktober 2010 15:27

god morgon ! 

eller morgon och morgon, har suttit och nördat twilight heladagen. 

och jag som aldrig skulle se en twilight film i hela mitt liv.. gick ju bra   

men nu är det såhär att jag tycker att dom är bra! 

sen får ju alla andra tycka vad dom vill.

nej, nu ska jag fortsätta nörda, så vi får helt enkelt höras senare. 

pussss  

<3

Av emma stenström - 24 oktober 2010 01:04

lost and insecure

you found me, you found me

lying on the floor

surrounded, surrounded

why'd you have to wait?

where were you?

where were you?

just a little late

you found me, you found me


Av emma stenström - 24 oktober 2010 00:54

kom nyss hem, har varit på fetinglan hemma hos spunker, fett kul. fast elin blev lite väl inne i spelet    

nejmen, har chillat järnet med en massa sköna människor idag, dock så blev jag lite irriterad på en viss person. aja, skitsamma, såna folk ska inte få förstöra min roliga dag  , 

jag, karro, emma och elin satt hos spunker och socialade med hans parents, grymt sköna människor alltså ! 

sen kolla vi tv, och spela cs förstås. ägde sönder placet TOTALT!  

nej, nu ska jag soova, så skriver väll imorgon.

pussss  

Ovido - Quiz & Flashcards