Emma Stenström

Alla inlägg under september 2010

Av emma stenström - 30 september 2010 23:11

blev som sagt för mig  och larsson att hoppa på bussen och fara hem till pontus, väl där så skulle jag hjälpa pontus med läxan men han fixade inte en penna till mig så sket fullständigt i det.   lillis och spunker kom, och vi kollade nån asrolig film, dock så drog spunker nästan direkt och inte alltför mycket senare drog lillis hem han med. så blev bara jag jocke och pontus kvar, dom har asdålig humor bara sådär. jag lega och skratta somfan till filmen, menmen, nu ska jag slänga på en film och sova.

pussssss

Av emma stenström - 30 september 2010 19:26

skulle på am-kurs idag, men såklart så är dom inte där.. gaaah !

aja, drog iaf till pontus igår vars larsson och han var. dom kolla nån kass film (?)

sen kolla vi på epor, hehehehe.

aja, nu är det såhär att jag är så rolig, så ska dra till pontus och våldgästa han med larsson, ringde joakim nyss, så han hoppar på bussen, sen syns vi när jag hoppar på.. hehehe, fan vad kul jag har !   


kom på en sak nyss. jag måste ha högtalare och bas till min data ! ljudet blir såååå mycket bättre. så nu var det bestämt !

nej, nu måste jag skynda om jag ska hinna byta kläder och det innan jag måste springa till bussen. så skriver senare antar jag.


pusssssss!!

Av emma stenström - 29 september 2010 09:47

vaknade upp med samma onda huvudvärk som igår. fattar itne vad problemet är, känns som om jag har en tegelsten på huvudet, fett jobbigt. 

men imorgon måste jag ta mig till skolan för annars kommer jag att ligga efter somfan ! 

huvva.. nej nu ska jag vila och får hoppas att jag blir bättre i huvudet snart ..

Av emma stenström - 28 september 2010 17:26

vaknade upp där vid 7 med världens huvudvärk. så somnade om tills 9 då jag bestämde mig för att kliva upp. har bara tagit det lungt hela dagen och chillat osv. min  huvudvärk har inte försvunnit ännu -.-', fattar inte vad det är. hela skallen är tung. menmen, får väll hoppas att det blir bättre till imorgon iaf. ska nog ta och duscha snart och sedan ta och fara till coop med mamma en sväng. 


igår var iaf riktigt roligt, jag och elin gick över till emil där han och pontus var. sen kom joakim och hans mamma och hämtade oss, vi drog till pontus och kollade fredag den 13:e   

när vi kollat den följde jag, pontus och johan med elin och jocke till bussen, fasst vi vände efter halv vägen för dom började springa. sen drog vi tillbaka till pontus och kollade nån film. och jag och johan drog till bussen, när jag kom hem blev det bädden på en gång, var grymt trött och hade feber så somnade nästan direkt. 

nu ska jag göra annat, så puss 

  

kan ta och slänga upp en riktigt gullig bild på mig och lollo från i somras   

Av emma stenström - 26 september 2010 00:38

håller på att somna totalt nu.. är grymt trött.. men tänkte ändå att jag skriver lite hära. har vart hos elin, vi har väll bara haft en chill kväll och chillat. hehehe... iaf, sen skjutsade jonas hem mig, min käre granne, tack för skjutsen! nej, nu är jag övertrött. 

just nu sitter jag med ett juice glas i handen och skriver med karro   

nu blire bädden för jag..

zzzzzzzzhh.......

Av emma stenström - 21 september 2010 09:18

blev ingen skola för mig idag, för vaknade upp med världens huvudvärk, och är hes som en häxa. så blev att stanna hemma idag .


blev ingen hemmakväll för mig igår, för jag och elin drog till pontus och kollade film, dock så kollade jag typ 5 min av filmen sammanlagt, haha !

nej, ska man se skräckisar ska dom fanimej vara bra också   

nu ska jag sova en stund. 

pussss

Av emma stenström - 20 september 2010 16:50

och jag håller på att slockna, är så grymt trött. för har sovit alldeles för lite i natt!

blev ingen am-kurs idag för min del, för kände inte för att sitta där själv. och eftersom vi bara var 3 st förra gången och louise inte sku fara orkade jag inte heller. myspyskläder är på och bj:n bredvid mig, så nu ska jag kolla camp rock, kanske låter riktigt löjligt, men jag bryr mig inte. jag tycker iaf filmerna är bra så.

kan ju slänga upp några bilder på hur jag ser ut:


      hahahaha, snodde tröjan av pappa, han fick den när han var med i nått samisk barnprogram. och den var så skön så han lär inte få tillbaka den   

skriver sen, för nu ska jag kolla film 

Av emma stenström - 18 september 2010 16:28

hejsan ! 

jag ska snart bege mig till coop med pappa men först tänkte jag berätta lite om gårdagen . 

det började med att jag och elin hoppade på bussen till kullen, när vi kom dit drog vi hem till pontus, lika snabbt därifrån för att ta en buss till malmberget, men den missade vi ...

så vi började mot malmberget, men när vi kommit en bit mötte vi nån som pontus typ kände (?) så vi fick skjuts av han, tack ! sen drog vi till danne en sväng, efter ett tag drog jag och elin hem till mig och kollade film och somnade. 

ska vara med elin idag, blir väll att ta en chillkväll.

nej, nu ska jag fara på coop. 


  


pusss

Ovido - Quiz & Flashcards