Emma Stenström

Alla inlägg under juni 2010

.

Av emma stenström - 27 juni 2010 23:45

om några dagar sticker jag härifrån och är borta i några veckor, bort från gällivare, bort från allt. pallar helt enkelt inte. så hejdå ett tag, och förvänta er ingen uppdatering

Av emma stenström - 20 juni 2010 16:52

vaknade vid 3 , måste börja vända tillbaka dygnet för ska börja sommarjobba snarren, idag ska jag vara med elin vettefan vad vi hittar på, måste nog rensa bamses bur oxå. igår var jag med elin och kollade på bilarna som for där, sen kom petra, vi drog till statoil sen hem till mig och kollade film. sen när jag kom hem till pappa så kollade jag saw 2 som gick på tv. sen vid 4 smsade elin och sa att jag skulle möta henne eftersom hon skulle hem till jakob. men såklart så han han däckat och det gick inte att väcka han. haha ! sen gick jag och sov.

nu ska jag äta, sen vara med elin, hejdå !

Av emma stenström - 15 juni 2010 23:25

kan ju börja det här inlägget med att säga att det är GRYMT skönt med sommarlov!

vet att jag inte skriver mycket, men det är för att jag helt enkelt inte orkar, det är sommarlov och då orkar jag inte sitta och skriva, men det lär väll komma inlägg då och då. men just nu tar jag bara dagen som den kommer, sen får det bli som det blir.

orkar inte skriva allt jag gjort, men har umgåtts mest åså, idag har jag inte gjort alls mycker för informationen. umgåtts med elin, köpt en ny kamera oxå så blev ju lite foton med den ;). imorgon blir att vakna tidigt för att möta upp emilia på bussen, sen va med henne en sväng, sen moppekurs med sanna medans hon är hos tandläkaren, sen umgås med emilia, och när elin har vaknat ska hon oxå va med oss.

å juste, hämtar min hamster imorgon, så blir väll att ta och lära känna den lite smått:).

här kommer lite bilder från idag:

          mästerfotografen elin herself!

nu ska jag fortsätta lyssna musik och sociala. pussen

Av emma stenström - 9 juni 2010 14:31

idag hade vi klasskamp i skolan, och bäst som våran klass är så vann vi ju!

rätt så chill dag iaf, kom typ nyss hem, kom hem för ett tag sen, jag och pappa for och fikade när jag hade slutat och planerade lite. sen for vi och köpte en telefon till min lillebror. så nu ska jag ta och slå in den för skojj skull, sen ska jag väll dra på moppekursen antar jag, om det ens är nån, för dom säger aldrig när det är och inte är så vet ju inte. aja, hejdå.

Av emma stenström - 8 juni 2010 15:10

jag vet fan inte hur jag ska göra, men får väll ta å fundera ett tag, lär väll komma på nått fyndigt, tror faktiskt att jag tar och gör som pontus och johan tycker. :)

Av emma stenström - 6 juni 2010 22:06

dagen började med att man skulle fara och fixa moppen och va så glad att den äntligen funkade, senare for jag hem till klasse, då smsa elin mig och fråga om hon fick åka med mig, så for och hämta henne. hann inte fara långt förän den stannade så ringde jakob som kom och kickade 100 gånger tills den gick igång, sen körde vi runt och då funkade den hur bra som helst. sen när vi skulle hem och hämta handskar åde för att det va kallt så efter vägen så i en liten nedförsbacke just innan en korsning märker vi att bromsarna inte fungerar. och jag smart som jag är skriker ju såklart till elin "gasa inte, gasa inte!!". som tur var så kom det ingen bil i korsningen och vi fortsatte och rulla på stigen, sen såg vi att det var en uppförsbacke till höger, så vi svängde dit och slog av moppen. ringde pappa, sen puttade vi hem moppen. pappa var hemma på 2 röda, och vi bestämde oss för att sälja den där saken och köpa en ny som funkar iaf. 

har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, trodde ärligt talat att vi skulle dö.

nu ska jag gå till pappa för vi ska kolla på nya moppar, hejdå

Av emma stenström - 6 juni 2010 01:34

dagen började med att man for till tågstationen för att säga hejdå till sin broder, där stötte jag på min storebror med elin och jonas, socialade jäärnet med jonas ett tag sen drog jag och sa hejdå till min brpr, så vid 6 tiden for jag och pappa för att fixa mina moppe, det tog ett tag, sen kom nåra killar som vela hjälpa oss. dom var sjukt grymma iaf :) fick ju några samtal och tjat om att bege mig till malmberget, hade inte tänkt det, men när min moppe väl gick igång (och funkade dessutom!) så for jag hem, då kom sanna och julia och sa att jag skulle hänga med. grymt kul att få köra en moppe som inte dampar iaf :D. så vi drog till malmberget och socialade med folk, sen for jag, sanna och julia till maria sen hem till mig igen , så drog dom och jag blev sittandes här.

och jo btw, är tydligen halvt tillsammans med nån :o, något jag visste om oxå. ;o

nej, nu ska jag kika film, pussen

Av emma stenström - 3 juni 2010 12:03

är hemma på lunch, typ 2 timmars lunch eller nått, chill!

så nu sitter jag och lyssnar musik, grymt! har sjukt ont i halsen och är hes som en apa, japp. har inget å skriva, har typ inte gjort mycket idag , och senare blir pluggpluggplugg!

nej nu ska jag ta och göra nått , hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards