Emma Stenström

Alla inlägg under december 2010

Av emma stenström - 31 december 2010 00:13

idag, eller ja, enlgt klockan så äre ju nyårsafton. men även en till speciell dag, för idag fyller nämligen sanna år, grattis sanna!!   



idag har jag iaf vaknat vid 11(?), fick skynda som satan, sen drog jag och alla som bor i det här huset för tillfället och bowlade. sen gitta vi på stan osv.


har väll inte gjort så mycket, och kom upp för ett tag sen efter att ha suttit och snackat med mamma och amanda om allt mellan himmel och jord. 

ska nog ta och kila ner och hämta tee.. jo det ska jag.

Av emma stenström - 31 december 2010 00:12

jag har ingen aning hur min framtid ser ut, så jag tar dagen som den kommer istället!   

Av emma stenström - 30 december 2010 00:14

som sagt, har sagt det flera gånger. vill komma bort från gällivare, slippa allt skitsnack. hamna i ny miljö, 

jag vill bli något bra, något jag är bra på, men vad vet jag inte.

Av emma stenström - 29 december 2010 23:08

Sitter i vardagsrummet och chillar, har varit på dundret idag med Elin, var fett kallt så vi var inte så länge .Sen drog jag hem, duschade, sen har jag bara softat osv. Nu ska jag dra och fika, skriver sen när jag kommer till datan, puss !! :)

Av emma stenström - 28 december 2010 23:12

om jag ska vara helt ärlig så skulle jag nog inte vilja byta liv med nån för en dag. 

ävenom mitt liv är komplicerat och väldigt fuckat, så är jag ändå ganska nöjd med mitt liv.   




imorgon blire iaf dundret med elin, så ska gitta och sova nu. natti

Av emma stenström - 27 december 2010 22:55

JAG ÄR SÅ JÄVLA SUR JUST NU, FAN TA DIG NÅNSTANS *****!!!!

nu går jag och sover och mest troligt så drar jag på dundret imorgon.

HEJ FUCKING DÅ!!

Av emma stenström - 27 december 2010 22:53

det var väll ganska längesen, har haft 2 bloggar, min förra och den här. 

den förra gjorde jag bara för att göra en, skrev typ 1 inlägg sen tog jag bort den!

och den här gjorde jag för att alla mina kompisar gjorde bloggar, och jag velade också prova skriva på en blogg. så blev det med de 

Ovido - Quiz & Flashcards