Emma Stenström

Alla inlägg under juli 2011

Av emma stenström - 26 juli 2011 00:49

Jag tror inte att enenda människa har missat vad som hänt i norge för några dagar sen, fattar inte hur en människa kan göra så mot någon annan. Eller han kan ju inte vara en människa, han är ett monster. Hur kan man döda över 90 människor helt jävla kallblodigt. Jag blir så himla förbannad, så gör man bara inte! Hoppas att han får ett sjukt långt fängelsestraff!Kan ni fatta paniken alla måste haft? En man tror är polis och snäll börjar skjuta människor.Eller de som kände någon på ön och veta att det är en idiot som springer runt och skjuter folk? Fyfan, det är sjukt.Nu ska jag ta mina funderingar om hur det kan finnas så hjärtlösa människor i denna värld och sova, godnatt

Av emma stenström - 20 juli 2011 10:13

jag kom till piteå med min familj rasmus och elin i måndags.Det har väll inte hänt så mycket, har spelat fotboll, chillat, spelat minigolf, shoppat och sånt.Sitter just nu på min surfplatta som jag fick av min mamma, tack mamma, jag älskar den! :-)Nu tänker jag gå tillbaka till sängen en stund, godnatt!

<3

Av emma stenström - 17 juli 2011 12:04

det var ett tag sedan du försvann nu, en evighet. 

jag önskar du vore här, så att du fick uppleva gymnasiet, nervositeten.

det känns så sjukt tråkigt att du aldrig kommer få uppleva det. 

det är så himla mycket som du aldrig kommer att få uppleva. 

så himla mycket som vi kunde gjort tillsammans..

jag kommer aldrig bli helt okej, inte utan dig.


jag önskar bara att du hade kunnat se innan hur många som skulle sakna dig, då kanske du inte hade gjort som du gjorde.

jag förstår fortfarande inte varför. varför du gjorde som du gjorde, varför ?

jag hoppas med hela mitt hjärta att du har det bra där du nu är, jag hoppas att du är  med din pappa.

och jag hoppas att jag en dag i framtiden kommer att få träffa dig, när det är min tur. 

jag hoppas att du väntar på mig.

du blev bara och kommer alltid förbli 14 år.


jag önskar jag såg hur dåligt du mådde, jag önskar att jag hade gjort något. 


varför förstod jag inte, varför såg jag inte att något var fel?

jag borde förstått, borde sett vad som var påväg att hända. 



jag saknar dig bästavän..

kommer du ihåg när vi var och tältade i laxelet, minns du hur kul vi hade? när vi legade och skrattade hela natten ?

jag minns. jag minns allt ..              jag älskar dig min stjärna 

Av emma stenström - 12 juli 2011 13:52

ska alldeles strax fara till frissan, tänkte bara skriva här lite först. 

igår vart inte direkt som planerat, men ingen dog iaf! 

har vaknat till och från inatt och kollat till rasmus så han inte tuppat av, annars har jag sovit riktigt bra inatt, och vaknat tidigt. pigg till och med ! 


nu ska jag fortsätta kolla lite på facebook, men kan uppdetera er sen med en bild på mitt hår!   

Av emma stenström - 12 juli 2011 02:20

jag och rasmus kom hem från akuten för ett tag sen, han chibbade upp hela fingret när han ramlade ner från ett stängsel. så han fick sy 13 stygn, inte bra. 


förövrigt så ska jag klippa mig imorgon, awesome!


nu ska jag gå och ta hand om min pojkvän, godnatt   

Av emma stenström - 6 juli 2011 16:07

jävligt bra låt i rubriken!


har egentligen inget speciellt att skriva, ska nog och bada snart. 


jo, och grilla marschmellows! (stavning)


hejdå

Av emma stenström - 6 juli 2011 02:14

kom precis hem efter en grillkväll med elin, rasmus, pontus och jimmy.

vi käkade korv och chillade mest , mysigt!


nu ska en trött chey lägga sig i sängen och äta choklad och dricka coca cola!


godnatt ! 

Av emma stenström - 4 juli 2011 23:24

just nu tänker jag på hur allt kommer att förändras. 

jag börjar bli rädd, nervös. 

jag som längtade så mycket efter att få komma bort från den här "skitstaden", men nu när jag tänker efter. gällivare är inte dåligt, det är ju trots allt här jag träffat mina bästa vänne och min pojkvän, det är här jag är född. 

och hur mycket jag än kan hata det här stället kommer jag alltid att ha så många underbara minnen härifrån.


idag började jag tänka jättemycket på flytten osv, hur ska jag klara min utan min allra bästavän bredvid mig hela vägen, och hur ska jag klara mig utan min rasmus hela tiden. hur ska jag orka med alla emo dagar utan att bara kunna sitta och deppa med elin eller bara sitta och skratta med henne för att hon får mig på andra tankar, eller alla de nätter vi "lanat" mario eller cod eller facebook eller annat svammel, eller då vi bara suttit uppe hela natten och pratat om allt och ingenting, bara för att få tömma ut den där baljan som fyllts inom sig så länge. eller hur ska jag klara mig utan att somna bredvid rasmus nästan varje natt för att sedan vakna lika lycklig. 

hur ska jag klara det här? 


hur ska jag klara mig utan min underbara mamma när jag är sjuk och inte orkar någonting. 

hur ska jag klara mig utan min jobbiga lillebror?

fan vad det känns jobbigt, det känns som om jag kommer att förlora alla. 

Ovido - Quiz & Flashcards