Emma Stenström

Alla inlägg under augusti 2011

Av emma stenström - 25 augusti 2011 18:11

orkar inte skriva om igår, pallar inte förklara vad som hände så skitsamma. 

håller på att byta om inför träningen just nu, så ska alldeles strax dit, men tänkte lägga upp en söt vide som jag såg på elins blogg 

Av emma stenström - 24 augusti 2011 17:48

höll för ett tag sedan på att vara med om en bilolycka, med 3 bilar, bara för att en idiot inte kunde vänta i 10 sekunder med att köra om mig. 


orkar inte skriva just nu, för är fortfarande helt skakis. 

Av emma stenström - 22 augusti 2011 13:32

ska till gällivare en sväng och köpa hårfärg med mamma, ska klippa hennes hår senare, jag kan skriva mer senare för just nu har jag lite bråttom!

Av emma stenström - 21 augusti 2011 22:23

sitter just nu hemma hos rasmus och chillar, ska alldeles strax sova, 

tänkte bara skriva att jag är sjukt nervös inför imorgon, inte för själv skolan, men för det här med att parkera, haha... värdelös..

men nu ska jag sova, godnatt!

Av emma stenström - 18 augusti 2011 19:17

blev ingen träning för jag hade ingen skjuts dit, och kände inte för att springa till gällivare. istället går jag och promenerar en sväng, så promenerar mot rasmus nu, så vi hörs imorgon!

Av emma stenström - 17 augusti 2011 23:20

min telefon började funka!!!! jaaa!!! nu ska jag ha en filmkväll med elin , så nu ska vi kolla film så orkar inte skriva mer, skriver imorgon eller någon annan gång! 
puss! 

Av emma stenström - 17 augusti 2011 13:38

som sagt, igår lyckades jag tappa min telefon i toaletten, så nu funkar inte touchen så jag vet inte vad jag ska göra.....

men min storebror var riktigt snäll och sa natt jag skulle ta hans gamla mobiltelefon, så det blir nog bra! 

just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och skjutsa mig till jakob så jag kan ta epan.

ska på stan en sväng med elin oxå


känner att det här inlågget blev lite hur som helst men skitsamma, ska iaf på middag hos rasmus syster halv 6 sen ska jag kanske på fotbolssträningen, det beroro på hur mina knän känner sig. 

sen ikväll ska iaf jag och elin dra ett film maraton/lan at my place, så det kommer att bli riktigt awesome !


nu har jag inte tid längre med det här, så jag skriver senare!

Av emma stenström - 13 augusti 2011 10:21

ja, rubriken står väll för det mesta av det här inlägget.

igår chillade jag och elin ett tag hemma hos henne, sen drog vi till tippsta och grillade och lyssnade musik med, pontus, spunker, andré, rasmus, jompa och emil.

dock var vi inte där nå länge, det kom dit några människor som började tjorva. 

efter ett tag drog vi på statoil och köpte, korv, godis och cola! 

sen drog jag, elin, pontus och rasmus och bara tog det lugnt hemma hos henne!


det var en riktigt lyckad kväll enligt mig! 


ska alldeles strax gå och måla garaget med mamma, sen ska jag, ellenor, therese och säkert någon annan och kolla p97ornas fotbollsmatch ! det ska bli riktigt roligt att spendera lite tid med dom där brudarna, med tanke på att jag typ inte har träffat dom på hela sommaren ! 

efter att 97ornas match är slut, så blir det dax att knyta på sig dojjorna och spela en match själv, hoppas det går bra. men med tankte på att jag inte tränat så mycket med bollen dom senaste veckorna eftersom jag varit sjuk osv så tror jag inte det kommer gå så bra, men jag gör mitt bästa!


nu ska jag bli målare, hejdå!  


Ovido - Quiz & Flashcards